Returnarea produselor

Conform legislaţiei în vigoare, renunţarea la cumpărare este aplicabilă doar clienţilor persoane fizice.

Astfel, clientul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţa la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Renunţarea la cumparare în termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur.

Daca produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vandut în aceleaşi condiţii comerciale, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul iniţial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenţa de pret rezultată din vânzarea produsului cu un grad diferit sau, la opţiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Această clauza se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziţionării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanţă, aplicându-se definiţiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.
 

Cum se face restituirea?

Produsele achizitionate se pot returna in termen de 10 zile lucratoare de la primire in cazul in care respectati urmatoarele:

- Produsele sunt pastrate in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate.
- Returnarea banilor se va face prin sistem bancar cu OP emis pe numele cumparatorului.
- In aceste 10 zile de la cumparare nu sunteti obligat sa dezvaluiti motivul nemultumirii.